Kiedy szukamy nowych kosmetyków, zwykle kierujemy się dobrze znanymi nam markami, które zyskały nasze zaufanie przez lata. Bywa jednak, że od czasu do czasu odkrywamy coś nowego. Faberlic to firma kosmetyczna, której specjalnością są kosmetyki tlenowe.Intratny jest fakt, że Faberlic to jedyna firma produkująca takie kosmetyki, która znalazła się na liście stu największych międzynarodowych firm kosmetycznych.
Faberlic opinie: co warto wiedzieć o asortymencie marki?
Oferta Faberlic jest niezwykle rozległa, obejmująca nie tylko kosmetyki, ale również produkty niezbędne w każdym domu, takie jak chemia gospodarcza. Klienci, oceniający produkty firmy Faberlic, podkreślają ich wysoką jakość. Duży wybór produktów czasem może zaskoczyć i zmusić do trudnych decyzji, ale każdy może znaleźć coś dla siebie, co spełni jego oczekiwania. Firma stale poszerza swoją ofertę i z tego powodu zdobyła szerokie grono zadowolonych klientów.
Sukces na miarę XXI wieku: interesująca historia firmy Faberlic
Marka Faberlic zdobyła zasłużone pozytywne opinie, cieszy się licznym gronem zadowolonych klientów i jest znanym i lubianym producentem na rynku kosmetycznym. Jak jednak wyglądała droga firmy do sukcesu? Wszystko rozpoczęło się w 1997 roku, kiedy Aleksiej Nieczajew postanowił założyć firmę działającą w systemie sprzedaży bezpośredniej. Nieczajew zainteresował się perfluorowęglanem – genialnym wynalazkiem radzieckich naukowców. Posiadającej zdolność absorbowania tlenu z powietrza i dostarczania go do głębokich warstw skóry, niezwykłej substancji, dającej efekt odmłodzenia skóry. W 1998 roku Nieczajew nabył patent na ten unikalny kompleks tlenowy do zastosowania w kosmetykach, a rok później Fabelric oferował na rosyjskim rynku pierwszą linię kosmetyków tlenowych.
Faberlic: nieustający rozwój w świecie kosmetologii
W 2001 roku, firma zmieniła nazwę z Rosyjskiej Linii na Faberlic i podjęła odważną decyzję o wyjściu na rynek międzynarodowy. Sukces nie zabrał jej długo, bo już w 2005 roku Faberlic zdobyło tytuł międzynarodowego koncernu. Dzięki nieustannemu rozwoju marka znalazła się na szczycie listy 100 największych firm kosmetyczno-perfumeryjnych na świecie, zdobywając 87 miejsce według raportu WWD Beauty Report International. Szeroka oferta produktów, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań i dbanie o środowisko, jak w projekcie “Faberlic Zielone Miasta“, gdzie w ciągu trzech lat zasadzono ponad 100 tysięcy drzew, sprawiły, że Faberlic to firma, której działania przyciągają uwagę pozytywnie zaskoczonego klienta.