Kim jest Paulina Kobus? [wiek, chłopak, wzrost, siostra]

Paulina Kobus urodziła się w 2003 roku. Początki jej kariery to zwykłe korzystanie z serwisu YouTube i oglądanie filmów innych użytkowników. Zauroczona kulturą vloggingu, zaczęła w 2015 roku tworzyć własne filmy. Stała się jednym z najpopularniejszych młodych influencerów w Polsce, a jej kanał na YouTube ma ponad pół miliona subskrybentów. Oprócz tego, Paulina jest aktywna na innych platformach takich jak Instagram i TikTok, gromadząc tam odpowiednio ponad 400 000 i 635 000 obserwujących.

Paulina Kobus – kariera, filmy i osiągnięcia

Pomimo, że na początku jej filmy były kręcone za pomocą kamery otrzymanej od rodziców, to dziś Paulina tworzy profesjonalne nagrania z wysokiej jakości zarówno pod względem technicznym, jak i merytorycznym. Dzięki ciężkiej pracy i determinacji, młoda influencerek zyskała szybko olbrzymią liczbę fanów. Do swojej pracy na YouTube, o kompleksowości jej działań jako influencerki świadczą również aktywne konta na Instagramie i TikToku.

Zainteresowania Pauliny Kobus

Paulina to osoba z pasją, co widać na jej kanałach. Prywatnie, uwielbia taniec, podróże i aktorstwo, co wykorzystuje w swoich filmach. W swoich filmach porusza wiele kwestii lifestyle’owych, modowych, rodzinnych i turystycznych. Jej naturalny styl ubierania się sprawia, że wielu jej rówieśników naśladuje go, pytając o aktualne trendy mody.

Paulina Kobus – rodzina i przyjaciele

Paulina utrzymuje bardzo bliskie relacje z rodziną, szczególnie ze swoją młodszą siostrą, która często pojawia się w jej filmach. Z radością pokazuje również przyjaciół i różne wydarzenia z ich udziałem. Na jej kanale można znaleźć wiele filmów z różnych wypraw i wycieczek, ale także pokazujących codzienną walkę z wyzwaniami szkolnymi. Wiele uwagi poświęca nauczaniu języków obcych, np. jej kurs językowy na Malcie.

Wartość netto Pauliny Kobus

Artysta zamieścił na swojej platformie prawie 200 filmów, a jej wartość netto oszacowano na 268 000 – 161 000 euro. Takie wyniki czynią ją atrakcyjnym targetem dla reklamodawców, którzy chcieliby skierować swoje usługi do młodych odbiorców.