Kiedy słyszysz Pan Tu Nie Stał, pojawiają się wspomnienia z filmu? Niezbyt komfortowych dyskusji w kolejce do kasy? Czy przypominasz sobie wielki szyld jednego z najczęściej odwiedzanych sklepów z odzieżą ostatnimi czasy? My bez wahania kojarzymy to z tym ostatnim!
Historia marki Pan Tu Nie Stał
Marka Pan Tu Nie Stał to projekt założony przez Justynę Burzyńską i Macieja Lebiedowicza w 2006 roku. Nieznajomość tej dziedziny przez założycieli była zaskakująca – Lebiedowicz jest informatykiem, a Burzyńska jest socjolożką. Niemniej jednak, ich pasja i zrozumienie estetyki przyniosły im szereg sukcesów w odzieżowej branży. Z ich silnymi związkami z miastem Łódź, pierwsze koszulki były tworzone ręcznie przez Lebiedowicza, wykorzystując technikę sitodruku. Rozwój marki doprowadził do otwarcia pierwszego stacjonarnego sklepu w 2009 roku. Pomimo znaczącego rozszerzenia produkcji, Pan Tu Nie Stał nadal z dumą produkuje swoją odzież w Łodzi. Ponadto, wraz z rozwojem firmy, poszerzyli swój asortyment, wprowadzając dodatki i nawet lineę papierniczą.
Lokalizacje sklepów Pan Tu Nie Stał
Do dziś marka Pan Tu Nie Stał otworzyła trzy sklepy stacjonarne. Historia marki zaczęła się od pierwszego sklepu w Łodzi, który znajduje się w pofabrycznych budynkach kompleksu OFF. Kolejny sklep zlokalizowany jest w Warszawie, na ulicy Koszykowej, znanej z licznych butików i sklepów z unikalnym asortymentem. Trzeci sklep, który można odwiedzić, mieści się w Hotelu Forum w Krakowie – kolejnym mieście znanym z kultury i stylu.
Misja firmy Pan Tu Nie Stał
Założenia marki Pan Tu Nie Stał to silne skoncentrowanie na wartościach polskości. W swoich projektach zawsze bawią się słowem, co polski język czyni szczególnie rewelacyjnym. Największą furorę zrobili z koszulkami, które zawierały oryginalne i zabawne napisy takie jak „Dziadostwo”, „Mięso Drób Wędliny” czy „Zołza”. Twórcy marki czerpią inspiracje z klimatu starych, polskich wzorów i jest to zdecydowanie widoczne w ich produktach. Firmy najczęściej określa się jako „lokalny koloryt”, co jest kierowane do młodszych pokoleń, które są głównymi odbiorcami marki. Co ciekawe, marka, która początkowo miała być tylko hobby, stała się ogromnym sukcesem, czego z pewnością nikt się nie spodziewał.